Monday, January 6, 2020

Remaja Harus Tahu


YouTube Review: Remaja Harus Tahu

 RM49.00 
Now Only RM28.50

PHYSICAL FEATURES:
Book Title: Remaja Harus Tahu
Author: W.S. Turamni
No. of Page: 224 pages
ISBN: N/A

Remaja Harus Tahu

Buku "Remaja Harus Tahu" yang telah dikemaskinikan ini sampai di tangan anda dengan reka letak baru. Kami terbitkan buku ini untuk memenuhi pesanan yang banyak.

Naskah ini menyagi berbagai penerangan penting bukan sahaja untuk golongan remaja malah bagi pembaca dewasa yang perlu mendalami isi hati remaja.

Seorang remaja perlu tahu tentang perubahan fizikal dan kesedaran baru yang berlaku dalam diri serta orang lain. Seiringan itu, para teruna dan dara akan saling tertarik, sesuai dengan kehendak alam. Mereka ini bakal menghadapi dorongan-dorongan yang baru dan rumit; lantas, memerlukan bimbingan agar lebih bersedia, yakin, bahagia dan bertanggungjawab ketika mengharungi masa remaja.

Bahagian pendidikan seks dalam buku ini memberikan maklumat tentang struktur dan fungsi organ-organ seks yang merasakan perlu. Melaluinya, seseorang remaja diharap dapat membentuk sikap positif terhadap pelbagai cabaran baru. Isu mengenai penyakit-penyakit kelamin (STD), termasuk AIDS yang ngeri, turut dimuat bagi melengkapi bahagian ini.

Akhir sekali, fakta-fakta terkandung mampu meningkatkan keupayaan pembaca dewasa bagi mengenali, memahami dan membimbing para remaja dengan lebih berkesan.







Remaja Harus Tahu

 RM49.00 
Now Only RM28.50
PHYSICAL FEATURES:
Book Title: Remaja Harus Tahu
Author: W.S. Turamni
No. of Page: 224 pages
ISBN: N/A

...Dapatkan buku ini untuk membaca selanjutnya..


 - For any inquiry, send us WhatsApp/SMS: +6019-439 0078.
 - Email Address: maxswk2003@yahoo.com.



No comments:

Post a Comment